Wednesday 9 May 2012

Love????

Hmmm....rasanya semua orang pernah merasa pengalaman cinta pertama...begitu jugak aku...cukup bertuah seseorang jika cinta pertama nya berbalas...namun malangnya not for me...I used to know a guy and we are quite close to each other...He is the first guy i'm quite close to and sehingga sekarang takde lagi kawan lelaki yang serapat dengan dia...Dalam tempoh kami berkawan tu, aku simpan perasaan kat dia...and aku tak tau is he realise it or not...my friends told me to confess to him but I don't have lots of courage to confess...aku rasa aku hanya layak sebagai kawan dia je...so i just keep it quite...many frenz ask me kenapalah aku boleh suka sgt kat dia...coz my frenz seem doesn't like him very much..But hey everybody not a perfect right...I know he has few weaknesses but he has some good quality that i see in him...pendekkan cerita dia ada hampir semua ciri2x lelaki yang aku suka...yang penting sekali dia hormat orang tua...tu yang aku suka sekali...after few years...we start to be apart...tak tau salah sapa...it just happen suddenly..in these few years, i thought i already forgot him...but it seems not..i still miss him...but cannot be sure is it because of love or as a frenz..what I know is to be able heard news about him can make me smile all day long. Ah, like crazy person...huhu..:)
Huhu...mengarut dah aku subuh2x ni...hehe....



0 comments:

Post a Comment

 

Blog Cik Ezan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Cik Neeza :)